На даний момент в Україні триває процес активного формування системи юридичних осіб приватного права, які мають на меті отримання прибутку для подальшого її розподілу між учасниками. На сьогодні можна стверджувати, що ці процеси не відзначилися необхідним рівнем логічності та послідовності. Чи не врегульованим належним чином залишається правовий статус приватних підприємств. У більшості випадків для врегулювання окремих питань і процедур стосовно цієї організаційно-правової форми застосовується аналогія закону. Саме таким чином регулюється Зміна складу засновників у приватному підприємстві, процес якої ми розглянемо у статті.

Зміна складу засновників у приватному підприємстві. Підстави для зміни

Зміна складу засновників (учасників) приватного підприємства – досить поширене явище у площині ведення бізнесу. Причини зміни засновників дуже різноманітні, але незважаючи на це, результат має бути один – юридично грамотне оформлення цієї події та державна реєстрація змін, що відбулися. Отже, розглянемо підстави зміни засновників у приватному підприємстві. Зміна складу засновників у приватному підприємстві

Зміна складу засновників у приватному підприємстві.Алгоритм дій

Процес зміни засновників у приватному підприємстві потребує певних правових знань та практичних умінь. Пропонуємо до Вашого ознайомлення алгоритм дій під час цього процесу. 2

Зміна складу засновників у приватному підприємстві.Необхідні документи

3 Зміна складу засновників у приватному підприємстві< /strong> – процес досить складний і для його вдалого проведення необхідний великий досвід, тому звертайтеся в спеціалізовані юридичні компанії.

Наші послуги

Юридична компанія «ВІКТОРІЯ ЮРБІЗНЕС ГРУП» надає послуги у галузі господарського та корпоративного права по всій Україні протягом семи років. У нашому штаті працюють найкращі фахівці, які завоювали подяку та довіру тисяч клієнтів. Зміна засновників у приватному підприємстві – комплексна послуга, скориставшись якою Ви позбавите себе затягування процесу і, як результат, заощадите дорогоцінний час. Наші юристи:

  • проконсультують Вас на найвищому рівні;
  • підготують комплект документів (нотаріальне засвідчення);
  • нададуть супровід процесу державної реєстрації змін;
  • здійснять візит до банківської установи – за бажанням клієнта.

Вартість надання послуги “під ключ” – 1700 грн

< strong>ЗАВЖДИ ВАМ РАДИ!

Юридична компанія «ВІКТОРІЯ ЮРБІЗНЕС ГРУП» < /strong>Київ, вул. Круглоуніверситетська 2/1 Б; тел. (044) 361-34-63, (067) 549-57-10 email: https://www. viktoria-group.com.ua