Електронні документи ТОВ Останнім часом органи влади, управління, бізнес-партнери все ширше застосовують електронні документи, які значно скорочують час та витрати, пов’язані з управлінською діяльністю, проведенням ділових переговорів, пересиланням договорів, платіжних документів. Впровадження електронного документообігу всередині підприємств дозволяє значно прискорити процес підготовки та візування документа кількома особами, скоротити час руху документів між підрозділами, удосконалити та здешевити процедури обліку та зберігання документації, обсяг архіву тощо. Можливо також використовувати електронні документи для подання звітності до контролюючих органів, для обміну даними з міністерствами, податковими органами. Але для повноцінного використання документів, одержаних в електронній формі, вони повинні мати однакову юридичну силу з паперовими екземплярами, які мають підпис та «мокру» печатку. Тому в нормативних актах ООН запропоновано рекомендації щодо процедур посвідчення електронних документів, після чого вони набувають юридичної чинності паперових документів. Спираючись на ці рекомендації, Україна ухвалила низку законів та інших нормативних актів. Питання використання електронних документів та електронного документообігу є дуже актуальними і не оминають сферу господарювання. У світлі цього електронні документи ТОВ є предметом розгляду в нашій статті.

Електронні документи ТОВ. Правова основа

Юридична компанія «ВІКТОРІЯ ЮРБІЗНЕС ГРУП»Київ, вул. Круглоуніверситетська 2/1 Б; тел. (044) 361-34-63, (067) 549-57-10 email: https://www. viktoria-group.com.ua