Реєстрація РРО Перелік підприємців, які зобов’язані використовувати у своїй діяльності реєстратор розрахункових операцій (РРО), неухильно зростає. Для повноцінного функціонування його потрібно зареєструвати. Для того, щоб полегшити для Вас цей процес, ми пропонуємо Вам послуги нашої компанії з реєстрації РРО. Запитання щодо РРО регулюються ЗУ «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 19.07.2017 р. РРО – це касовий апарат або фіскальний реєстратор, який дозволяє зафіксувати факт отримання (або повернення) ) грошей. Реєстрація РРО здійснюється за основним місцем обліку підприємства як платника податків.

Для реєстрації РРО потрібно подати такі документи:

    < li>Заява про реєстрацію РРО (форма №1-РРО).
  1. Копію документа, що підтверджує право власності або користування РРО.
  2. Копію документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватись РРО.
  3. Копію паспорта (формуляра) РРО.
  4. Копію паспорта модему (у разі застосування зовнішнього модему).
  5. Копію договору підприємства з ЦСО про технічне обслуговування та ремонт РРО.

Вартість реєстрації РРО в нашій компанії – 2500 грн.

У вартість НЕ входять послуги нотаріуса . Терміни виконання наших послуг з реєстрації РРО становлять 10 робочих днів з моменту надання всіх необхідних документів, та підписання довіреності.

До наших послуг з реєстрації РРО належить:

  • Консультація з питань реєстрації РРО.
  • Підготовка пакета необхідних документів для реєстрації РРО.< /li>
  • Подання документів та супровід реєстрації РРО.
  • Отримання всіх необхідних документів за підсумками реєстрації РРО.

До вашої інформації :

  • Реєстраційна заява має бути підписана керівником підприємства або фізичною особою-підприємцем із зазначенням дати подання. Усі розділи реєстраційної заяви підлягають обов’язковому заповненню.
  • Копії документів засвідчуються підписом керівника підприємства або особистим підписом фізичної особи – підприємця.
  • У разі подання реєстраційної заяви у паперовому вигляді суб’єктом господарювання пред’являються оригінали відповідних документів. При поданні реєстраційної заяви в електронному вигляді оригінали таких документів пред’являються контролюючого органу разом із довідкою ЦЗГ про опломбування РРО та актом введення в експлуатацію. Оригінали документів, крім реєстраційної заяви, повертаються суб’єкту господарювання, копії залишаються в контролюючому органі.
  • Підстави для відмови у реєстрації РРО:
  • РРО вже зареєстровано; (модифікацію) РРО не включає або виключено з Державного реєстру РРО;
  • суб’єкт господарювання не перебуває на обліку в контролюючому органі, до якого подано документи на реєстрацію РРО; >

Вибравши послуги з Реєстрації РРО саме в нашій компанії, Ви забезпечуєте для себе швидку та надійну реєстрацію РРО за прийнятну ціну. Наші фахівці надають лише якісні послуги, бо дорожать своєю репутацією. ЗАВЖДИ ВАМ РАДИ!

Юридична компанія «ВІКТОРІЯ ЮРБІЗНЕС ГРУП» Київ, вул. Круглоуніверситетська 7; < strong>тел. (044) 361-34-63, (067) 549-57-10 email: https://www. viktoria-group.com.ua