Підготовка установчих документів ТОВ по-новому Підготовка установчих документів ТОВ по-новому – досить трудомістка процедура. Весь процес регулюється новим законом «Про ТОВ та ТДВ». У цій статті ми докладно розповімо про всі нюанси підготовки установчих документів ТОВ по-новому. Установчим документом ТОВ, яким регулюється його діяльність, є Статут.

Яка інформація є обов’язковою для статуту ТОВ?

У статуті ТОВ має бути зазначена в обов’язковому порядку така інформація:

  • Повне та скорочене найменування товариства
  • Органи управління суспільством, їх компетенцію, порядок прийняття ними рішень
  • Умови вступу та виходу з суспільства.

Інформація, яку не обов’язково включати до статуту?

У статуті товариства не обов’язково (за бажанням) вказувати таку інформацію:

  • Відомості про місцезнаходження юридичної особи
  • Відомості про розмір статутного капіталу
  • Права та обов’язки учасників
  • Відомості про зберігання документів тощо.

Хто має підписувати статут?

Першу редакцію Статуту мають підписати всі учасники товариства, причому справжність їх підписів має бути засвідчена нотаріусом. Зміни до статуту підписуються учасниками товариства, які голосували за рішення про внесення цих змін, або особистістю уповноваженою на це органом, який прийняв таке рішення (якщо таке передбачено статутом). Їхні підписи так само засвідчуються нотаріально. Слід зазначити, якщо суспільство створюється внаслідок реорганізації, то Статут також засвідчується всіма учасниками, з нотаріальним посвідченням справжності їх підписів.

Внесення змін до Статуту ТОВ

Зміни до статуту проводяться як окрема дія. За реєстрацію таких змін Товариство сплачує адміністративний збір у розмірі 0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Згідно з новим Законом, для приведення статуту у відповідність до законодавства, Товариствам дається рівно рік, з моменту набрання чинності Законом «Про Товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (з 17.06.18р. по 17.06.19г.). У цей час – адміністративний збір не стягується.

Також, хотілося б додатково розповісти і про інші документи, які можуть стати Вам у нагоді при реєстрації ТОВ

Протокол загальних зборів.

Протокол загальних зборів засновників – один з основних документів як за первинної реєстрації Товариства, так і за будь-яких змін, що вносяться до ЄДР.

У Протоколі загальних зборів повинні обов’язково бути зазначені:
  • дата, час і місце проведення зборів;
  • відомості про осіб, які взяли участь у зборах;
  • результати голосування з кожного питання порядку денного;
  • відомості про осіб, які голосували проти прийняття рішення зборів і зажадали внести запис про це до протоколу.

Цікаво!

Також, з набранням чинності новим Законом «Про ТОВ та ТДВ», з’явилася можливість укладати договори про створення товариства. Цей договір укладається за бажанням засновників, і не є обов’язковим документом. У договорі вказується прядок заснування того чи іншого товариства, умови спільної діяльності щодо суспільства, розмір статутного капіталу, частки кожного із засновників у статутному капіталі тощо. Цей договір укладається у письмовій формі та діє з дня державної реєстрації товариства.

ЗАВЖДИ ВАМ РАДИ!

Юридична компанія «ВІКТОРІЯ ЮРБІЗНЕС ГРУП» Київ, вул. Круглоуніверситетська 7; тел. (044) 361-34-63, (067) 549-57-10 email: https://www. viktoria-group.com.ua