На сьогоднішній день фінансові компанії стають все більш популярними. Саме тому ми пропонуємо Вам ознайомитись зі статтею «Реєстрація фінансових компаній». Реєстрація фінансових компаній дуже важка та багатоетапна процедура. Тому деякі громадяни, які бажають зареєструвати фінансову компанію, звертаються за допомогою до фахівців. Фінансова компанія – це юридичні особи, фірми, які здійснюють фінансові операції у вигляді кредитування, надання різних видів кредиту, насамперед споживчого та інвестиційного. Види діяльності фінансових компаній. Види діяльності фінансових компаній поділяються на два типи:

  1. Які не вимагають ліцензування.
  2. Які вимагають отримання ліцензії.
  3. До видів діяльності, Фінансові компанії реєструються, відповідно до ЗУ «Про держ. реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських об’єднань», як юридична особа. Процедура реєстрації фінансових компаній складена з таких дій:

    1. Підготовка необхідних документів та їх нотаріальне засвідчення (за потреби).
    2. Подання документів для реєстрації держ. реєстратору.
    3. Проведення реєстраційних дій.
    4. Отримання документів за підсумками реєстрації.
    5. Реєстрація фінансових компаній у НацКомФінПослуг.
    6. Отримання ліцензії (при необхідності).

    Для реєстрації фінансових компаній необхідно зібрати реєстраційний пакет документів. До реєстраційного пакету документів відносять:

    1. Заява про реєстрацію фінансової компанії.
    2. Статут фінансової компанії.
    3. Протокол загальних зборів засновників (на яких було прийнято рішення про створення та реєстрацію фінансової компанії).
    4. li>

    5. Довіреність (якщо документи подаються представником).

    За підсумками держ. реєстрації Ви отримуєте:

    • Виписку з ЄДР.
    • Довідка з управління статистики.
    • Опис з унікальним номером, за яким можна побачити скан копії документів підприємства , на сайті Мін’юсту.

    Терміни проведення реєстрації фінансової компанії Реєстратор повинен перевірити документи протягом 24 годин з моменту їх отримання. Після чого, ухвалити рішення про реєстрацію та провести відповідну процедуру. У разі невідповідності документів вимогам, реєстратор зупиняє реєстраційні дії та повертає документи для усунення недоліків. На це законодавчо встановлено 15 днів.   Реєстрація фінансових компаній у НацКомФінПослуг. Після проведення держ. реєстрації фінансової компанії її необхідно зареєструвати в НацКомФінПослуг. Для реєстрації фінансової компанії в НацКомФінПослуг, необхідно надати такі дані:

    1. Найменування (повне, скорочене, та іноземними мовами, за наявності).
    2. Код ЄДРПОУ.
    3. Дані про держ. реєстрації.
    4. Керівника та головного бухгалтера.
    5. Статутний капітал.
    6. Про організацію внутрішнього фінансового моніторингу.
    7. Про види фінансових послуг, які планує надавати юридична особа.
    8. Про відокремлені підрозділи тощо

    Важливо! Документом, яким підтверджується статус фінансової компанії, є Свідоцтво. Дане Свідоцтво, видається НацКомФінПослуг, без вказівки терміну дії, та діє до прийняття ним рішення, про виключення фінансової установи з Реєстру, та анулювання Свідоцтва. є Свідоцтво. Дане Свідоцтво, видається НацКомФінПослуг, без вказівки терміну дії, та діє до прийняття ним рішення, про виключення фінансової установи з Реєстру, та анулювання Свідоцтва. є Свідоцтво. Дане Свідоцтво, видається НацКомФінПослуг, без вказівки терміну дії, та діє до прийняття ним рішення, про виключення фінансової установи з Реєстру, та анулювання Свідоцтва.